Det vackra i det enkla

Ibland är det enkelheten som talar.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

2 Responses to Det vackra i det enkla

  1. Calle skriver:

    Sagolikt vackert.
    Och visst har du rätt, det skönaste är ofta det enklaste.
    Vi människor ska krångla till det i onödan hela tiden.

    • Johan skriver:

      Visst är det så! I dag på morgonen njöt jag av lugnet på min gata där jag bor. Jag njöt av att hälsa på mina grannar som satt på det lokala fiket och tog sin morgonkaffe. Träden börjar på allvar bli gröna. Livet är verkligen vackert om vi vill.

Kommentera

